Registruj se zdarma pro adresář kontaktů Přihlásit přes mojeID

Jak se kompletně zaregistrovat na mojeID?

  1. Klikněte na Registrace mojeID

  2. U následujícího formuláře je třeba zvolit si uživatelské jméno, které si ještě nikdo nezvolil. Indikátor vedle políčka vám ukáže, zda-li je vaše volba v pořádku. Po vyplnění všech políček opište kontrolní kód z obrázku a zaškrtněte „Souhlasím s pravidly používaní služby“. Pak už jen stačí kliknout na „Založit účet“.

    2_953
  3. Nyní je třeba navštívit v novém okně vaši emailovou adresu (okno tedy nezavírejte a zkopírovat PIN1, který vám byl zaslán. Dále musíte čekat na SMS, která přijde na tel. číslo, jež jste vložili do přechozího formuláře. Doručení SMS s PIN2 může dle mobilního operátora a denní doby trvat i několik minut. Mějte strpení. V případě problému s doručením emailu nebo SMS kontaktujte linku podpory mojeID na adrese podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).

    Ve chvíli, kdy vám příjde SMS s PINEM2, opište jej do druhého políčka a klikněte na „Aktivovat účet“.

    3_609
  4. Zde si nastavíte heslo.

  5. V tomto kroku si případně upravíte položky, které se vám nezdají správné a upřesníte, některé informace např. přezdívka, či nahrát profilový obrázek. Nakonec kliknete na „uložit“.

    5_939_01
  6. Pro dnešek máte vše hotové. :) Nyní čekáme pouze na, než vám do schránky přijde dopis s PINem3.

  7. Ve chvíli, kdy vám PIN3 dojde, je nutné se znovu přihlásit na mojeID.cz (použijte login a heslo, které jste si zvolili při registraci) a v „Nastavení“ uvidíte pole „PIN3“ (viz. obrázek níže). Tam vyplňte PIN3, který jste odbrželi poštou.

    7_934_01

    Pokud vám dopis nepřijde do pěti pracovních dní, nebo jste uvedli špatnou doručovací adresu, kontaktujte linku podpory mojeID na adrese: podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).

  8. Nyní jste kompletně zaregistrování a obdržite „mojeID“ trofej. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, obraťte se na mojeid@esemes.cz :)



Poslat SMS