U následujícího formuláře je třeba zvolit si uživatelské jméno, které si ještě nikdo nezvolil. Indikátor vedle políčka vám ukáže, zda-li je vaše volba v pořádku. Po vyplnění všech políček opište kontrolní kód z obrázku a zaškrtněte „Souhlasím s pravidly používaní služby“. Pak už jen stačí kliknout na „Založit účet“.
Nyní je třeba navštívit v novém okně vaši emailovou adresu (okno tedy nezavírejte a zkopírovat PIN1, který vám byl zaslán. Dále musíte čekat na SMS, která přijde na tel. číslo, jež jste vložili do přechozího formuláře. Doručení SMS s PIN2 může dle mobilního operátora a denní doby trvat i několik minut. Mějte strpení. V případě problému s doručením emailu nebo SMS kontaktujte linku podpory mojeID na adrese podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).
Ve chvíli, kdy vám příjde SMS s PINEM2, opište jej do druhého políčka a klikněte na „Aktivovat účet“.
Zde si nastavíte heslo.
V tomto kroku si případně upravíte položky, které se vám nezdají správné a upřesníte, některé informace např. přezdívka, či nahrát profilový obrázek. Nakonec kliknete na „uložit“.
Pro dnešek máte vše hotové. :) Nyní čekáme pouze na, než vám do schránky přijde dopis s PINem3.
Ve chvíli, kdy vám PIN3 dojde, je nutné se znovu přihlásit na mojeID.cz (použijte login a heslo, které jste si zvolili při registraci) a v „Nastavení“ uvidíte pole „PIN3“ (viz. obrázek níže). Tam vyplňte PIN3, který jste odbrželi poštou.
Pokud vám dopis nepřijde do pěti pracovních dní, nebo jste uvedli špatnou doručovací adresu, kontaktujte linku podpory mojeID na adrese: podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).
Nyní jste kompletně zaregistrování a obdržite „mojeID“ trofej. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, obraťte se na mojeid@esemes.cz :)